Löv på marken

Dagis har stängt idag så lillan är hemma med mig. Nu på morgonen/förmiddagen så har vi varit ute på en lång tur. Gick först runt i Frognerparken och sen gick vi till lekplatsen och lekte en massa.
Hon är så söt.. hon skrattar, hoppar runt som en tok och dansar hela tiden som om det inte fanns några problem alls i världen. Jag blir så lycklig bara av att se på henne! Efter att hon har sovit sin middagslur så ska vi gå över till Märta och V för en lekdate i någon timme. Ikväll så kommer barnens morfar hit på middag så jag måste klura ut något gott som vi ska äta då... någon som har något tips??


Idag märkte man att hösten är här. Mössa och jacka på och en massa löv på marken.

Och jippi för det, för jag älskar hösten!






Kommentarer
Postat av: Eveliina

hööst redan nu ! galet, kan knappt fatta det. Pussar & kramar från sol & värme <3<3<3

2010-09-05 @ 16:02:47
URL: http://eveliinaylilehto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0