Onödigt

Nu har jag nyss varit ute på äventyr. Ett mycket onödigt äventyr. Jag ska bli folkbokförd i Sverige igen så åkte till skatteverket för att fixa det. Men det visade sig att jag inte hade behövt göra det, norska skatteverket kunde inte hjälpa mig med det utan jag måste ta kontakt med svenska skatteverket. Gahh. 

Nu är jag hemma en liten stund och käkar lunch, snart ska jag hämta barn på skolan.

Det bli helstekt kycklig till middag och barnvakt ikväll.
Swooosh så är den här måndagen förbi!



Kommentarer
Postat av: Eveliina

varför ska du folkbokföra dig i Sverige igen ??

2010-09-06 @ 14:31:47
URL: http://eveliinaylilehto.blogg.se/
Postat av: Christine

Men Linnéa då!!! Ta reda på fakta först!

Den där smoothisen såg föresten rätt så smaskig ut...

2010-09-06 @ 15:34:04
Postat av: linnea

Men Christine då!!! Det är ju bara så typiskt mig...



Jag kan säga dig att den smakade smaskens!

2010-09-06 @ 19:20:30
URL: http://linneaenerhall.blogg.se/
Postat av: Lisa Hedlund

Hej Linnea! vilken rolig blogg du har, den ska jag börja följa ;) har du det bra i Norge? Saknar er "ockelbo-tjejerna"!! haha appropå folkbokföring, fast det kanske du redan vet så måste du infinna dig personligen på ett av kontoren när du flyttar tillbaka till sverige (jobbar där, arbetskada?haha) ;P ha det bra!! Kram

2010-09-30 @ 12:33:03
Postat av: Linnea

Klart du ska följa den Lisa! ;) Hur är det med dig?

Jag har det bara bra här borta :)

Hahha, jaa jag vet det nu.. men tack för tipset ändå ;)

2010-10-01 @ 05:45:04
URL: http://linneaenerhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0