Sista dagen i Sverige!

Jag kan inte förstå. Nu är den här sommaren i Sverige slut! Buhuuu.
Det har gått sjukt fort.. men jag har haft det så himla bra hela sommaren. Lite väl dåligt uppdaterat på bloggen kanske, jag vet, men ska skärpa mig nu i höst.

Under sommaren så har jag verkligen gjort allt jag har velat och jag ångrar ingenting. Lite bildbevis på att jag har haft det bra kommer inom kort..!

I morgon åker jag, lillasyster, mamma och pappa till Oslo. Vi ska brumma ner i bilen och så stannar mina familjemedlemar i några dagar så att jag hinner visa dom hur jag har det där borta.


Next update: IN OSLO!


P.s. Grattis till min lillasyster som fyller 17 år idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej igen, skulle gärna vilja att du svarade på min fråga/kommentar på http://linneaenerhall.blogg.se/2009/november/helgen.html#comment

2010-08-04 @ 02:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0